Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Abstract Romance Fantasy

4  

MS Mughal

Abstract Romance Fantasy

नर्गिस

नर्गिस

1 min
340


( 01

वोह नर्गिस ए फ़ुसूँ , फ़ुसूँकार है साक़ी

यह इश्क़ ए जुनूँ , दीवानावार है साक़ी


फ़ुसूँकार ( जादूगर )


( 02 )

बज़्म ए अंजुमन में , वोह माह ए रश्क

वो रौनक ए कूचा ओ बाज़ार है साक़ी


( 03 )

गुल बु, गुल बदन, गूंचा ए लब ए दहन 

वहीं गुल ए गुलशन वहीं गुलज़ार है साक़ी


गूंचा ए लब ए दहन ( छोटे फूल सा लब )


( 04 )

आतिश ए हुस्न में जलता रहा दिल हसन 

वोह हुस्न ए संग ए बुता शफ़क़ज़ार है साक़ी


हुस्न ए संग ए बुता ( हसीन पत्थर की मूरत ) 

शफ़क़ज़ार ( जवानी से भरपूर )


( 05 )

बेचते क्या हो दिल ए नादा को तुम हसन 

वहीं करार ए दिल वहीं खरीदार है साक़ी



Rate this content
Log in