Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swati Tyagi

Inspirational

2  

Swati Tyagi

Inspirational

मेरी दुआ

मेरी दुआ

1 min
139


जब भी कभी आसमाँ पे नज़र जाये

ये हाथ दुआ में उठ जाये

बस एक ही दुआ लबों पे आये

वक़्त की धुप कभी न 

तुझे झुलसाये

 

ग़म होंगे ख़ुशी भी होगी

आँसू होंगे हँसी भी होगी

ज़िन्दगी की कोई भी दो 

शाम एक सी न होगी


गिर के हर बार खड़े 

होने की हिम्मत रह जाये

चोट कितनी भी गहरी हो 

तेरा हौसला न हिला पाए

 

तेरी ज़िन्दगी का मकसद

ख़ुशी है

एक पल भी तू अपने 

मकसद से दूर न जाये

काश मेरी ये दुआ क़ुबूल 

हो जाये



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational