Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rahim Khan

Inspirational

3  

Rahim Khan

Inspirational

मां

मां

1 min
191


आंसू हटा के आंख जो खोली

तेरा चेहरा नज़र आया

ओ मां तेरे कदमों में मुझे मेरा नसीब नज़र आया।


सागर उफ़न गया कश्ती डगमगा गई 

मेरा सब हुनर कोई काम ना आया 

तेरे कदमों में देखा तो किनारा नज़र आया 

ओ मां तेरे कदमों में मुझे मेरा नसीब नज़र आया 

आंसू हटा के आंख जो खोली तेरा चेहरा नज़र आया ।


चल रहा था मैं कोई सहारा ना था, 

जीवन में अंधेरा ही अंधेरा था छाया 

तेरा चेहरा याद किया तो रोशनी का सितारा नज़र आया 

ओ मां............. 

आंसू हटा के आंख जो............ 


बहुत विरान है जीवन की डगर 

ममता कहां ? सब है माया 

तेरी कब्र पे आया तो सुकुन का समंदर नज़र आया 

ओ मां............ 

आंसू हटा.......... 

   



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational