Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rahim khan KHAN

Abstract

3.7  

Rahim khan KHAN

Abstract

जमाना खराब आ गया

जमाना खराब आ गया

1 min
56


जमानो खराब आग्यो सा,

झूठमूठ री बातां बणाय ने साब मोटा सदावे,


चार पांच दिन फरलू मारे,

झठे दिन हाय तोबा मचावे,

जमानो खराब आग्यो सा,


काम करण आळा नू अनाड़ी केवे,

खुद रात दिन काम करण रो ढोंग रचावे।

जमानो खराब आग्यो सा


नेतावां रा पग चाट, प्रताप री

ओलाद/झांसी की रानी सदावे,

कमीशन रे लारे ळारा नाखता,


बातां दातारी री रे करे

जमानो खराब आग्यो सा

बातां तो घणी केवणे है,

पर में जाणा जमानो सुधर जावे ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract