Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Preeti Sharma "ASEEM"

Inspirational

3  

Preeti Sharma "ASEEM"

Inspirational

कविता

कविता

1 min
195


तुम्हें परिभाषित करूं।

या मैं तुम में ही रहूं।।


पल-पल मेरी सोच में,

जब तुम आती हो।


तुम से अनगिनत शब्दों में,

मैं क्या-क्या कहूं।


 तुम्हें परिभाषित करूं।

 या मैं तुम में ही रहूं।‌।


 मेरी वेदना को,

 साथी बन सुन जाती हो।


मेरी तन्हाई को,

गीत- सी तुम बुन जाती हो।


तुमको सुनाकर,

गोद में तेरी जब सो जाता हूँ।


 मैं तेरे अहसास को,

 ईश्वर -सा पाता हूँ ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational