Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nirav Rajani "शाद"

Abstract

4  

Nirav Rajani "शाद"

Abstract

कब तुजे पाऊं मैं ?

कब तुजे पाऊं मैं ?

1 min
246


हर वक्त अब बस यही धुन है कब तुझे पाऊँ मैं ?

इस फरेबी दुनिया में बिन तेरे अब कहाँ जाऊं मैं ?


हर हर्फ़ मेरा जो महव-ए-दुआ होता था कल तक, 

उसी हर्फ़ को आज शिकवे में कहां से लाऊँ मैं ?


बात-बात पे रूठा न करो हबीब हो आप मेरे,

 वादा एक तोड़ने से गुन्हेगार क्यों हो जाऊं मैं?


बिन तेरे अधूरा है आलम इस "शाद" का ए खुदा, 

जुनून-ए-इश्क में तेरी ख़िदमत अब कैसे पाऊँ मैं ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract