Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pawan mohakul

Tragedy

4.5  

pawan mohakul

Tragedy

कैसा

कैसा

1 min
202


बो जो होकर भी अस्तित्व में नहीं है,

फिर उसकी मेरे कहानी में होना कैसा ?


बो जिसने मुझे कभी अपनाया ही नहीं,

तो उसे पाना क्या और खोना कैसा ?


बात बात पर हो जाती हैं जो खफा मुझसे,

तो उसकी रूठना क्या और मेरा मनाना कैसा ?


मेरे आंखो में बो झांके और मदहोश ना हो,

तो फिर कैसा ये नशा और ये मयखाना कैसा ?


फना हो जाएगा कुछ देर में ये ओस की बूंदे,

रात ढल जाने के बाद बादियों में लौटना कैसा ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy