Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Yadav

Drama

2  

Pooja Yadav

Drama

जाने वो मेरा क्या है ?

जाने वो मेरा क्या है ?

1 min
353


मेरे हाथों में बनी तस्वीरें, सूरज सी रोशन है

पलको पर छपछपाती ख्वाबों की धडकन है।

हर पल जो मन में पिघलता है

जाने वो मेरा क्या है ?


केसरी किरणों में खेलती है संगमरमरी चाँदनी

शब्दों में करवटें बदलती है उम्मीदों की रागिनी

जो साँसों में मचलता है

जाने वो मेरा क्या है ?


मेरी पुकार की हथेली पर एक आँसू बैठा है

वो क्या जाने गम और खुशी का रिश्ता क्या है

पर जिसके लिए ये छलकता है

जाने वो मेरा क्या है ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama