Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

author Riddhi Shah

Romance

4  

author Riddhi Shah

Romance

हमारा मिलना जरूरी था

हमारा मिलना जरूरी था

1 min
248


मैंने सोचा है हर दफ़ा

कि हमारा मिलना जरूरी था 

जिस दिल मे धड़कन है 

उसे तुम्हारे लिए धड़कना जरूरी था ?


निगाहों की सुनी नजाकत पर 

क्यों सजाए ख्वाबों को

जो पल थे गुमसुम बरसो से 

क्यों उसको बताना जरूरी था ?


अपने लफ्ज़ो से अल्फाज सजाकर 

क्यों निभाए हर रिश्ते 

जो पल जरूरी थे हमारे जीवन के 

क्यो उसे भुलाना जरूरी था ?


मैंने सोच है हर दफा 

कि हमारा मिलना जरूरी था 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance