Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DR ARUN KUMAR SHASTRI

Comedy

3  

DR ARUN KUMAR SHASTRI

Comedy

हमार वियाह कब होइ

हमार वियाह कब होइ

1 min
281



अठरा बरस के हुई गइल बा

मैय्या हमरो वियाह कब होइ 


नंदी वियाही सुम्मो वियाही

देखत देखत कम्मो वियाही


लरकिन हुई न जावे अकाल 


अठरा बरस के हुई गइल बा 

मैय्या हमरो वियाह कब होइ


दाढ़ी आई मुछि आई 

अंग अंग मा हरकत आई 


दाढ़ी आई मुछि आई 

अंग अंग मा हरकत आई 


रात रात अब काटे तन्हाई

लगे जइसन करफू लगइल बा 


अठरा बरस के हुई गइल बा 

मैय्या हमरो वियाह कब होइ


आस पड़ोस में जस्न हो रहो

ढोलक ढफरी पे डान्स होइ रो



भांति भांति के खाने बनरो 

बैंड के संग बाजो बजरो 


सोनू सजरो दर्शन सजरो 

पिंकी के घर कीर्तन होइरो


पड़ो सूनो काहे हमार अँगना


अठरा बरस के हुई गइल बा 

मैय्या हमरो वियाह कब होइ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy