Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipanshu Asri

Abstract

3  

Dipanshu Asri

Abstract

गोल गप्पे

गोल गप्पे

1 min
11.5K


देख रहा हूँ कब से 

इस उबले हुए खाने को 

मन कर रहा हैं क्यूँ मेरा ?

गोल गप्पे खाने को  


वो तीख़ा, तेज़, करारा 

मुँह में जब आ के गिरता है

सौंठ का वो चटकारा 

दिल मैं जब आँहे भरता है,


आलू , छोले का वो गठजोड़ 

देखो बड़ा संगीन है 

खट्टा मीठा वो पानी 

जैसा सपना कोई रंगीन है, 


घर में आती वो बात नहीं 

खोमचे वाला ही स्टार है 

पांच - दस से पेट ना भरे 

गिनती करना बेक़ार है,


चाची , गुड्डू और भैय्या 

अम्मा का बहुत दुलारा है 

जब भी खा लो जी भर के 

हम सबको बहुत ही प्यारा है!




Rate this content
Log in