Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Minati Rath

Abstract Tragedy

4.5  

Minati Rath

Abstract Tragedy

एक अरसा खतम होने को है

एक अरसा खतम होने को है

1 min
294


एक अरसा खतम होने को है 

वक्त की गोद में कोई सोने को है

रह जायेंगी जो सदा याद बनकर

वो लम्हे शुरू होने को है ।

एक अरसा खतम होने को है !


मेरा बचपन अभी ज़िंदा है

मौत भी जिससे शर्मिंदा है

सर पर जो थे वो हाथ सदा

वो हाथ कहीं गुम होने को है ।

एक अरसा खतम होने को है !


इस दिल में एक सूनापन है

किसके जाने की गम जो है

भर नहीं सकता वह सूनापन कोई

यादों की सहारा बस मिलना ही है ।

एक अरसा खतम होने को है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract