Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Abstract

4  

Dinesh Dubey

Abstract

दोस्त

दोस्त

1 min
2


देख कर रास्ता बदलने वाले ,

कभी सच्चे लोग नही होते ,

जो थामते है दोस्ती का हाथ ,

वो बात के कच्चे नही होते।

साथ निभाने का हम दम रखते हैं,

अपना बनाने का भी दम रखते हैं,

अब कोई समझ ही ना सके तो ,

इसमें हम क्या कर सकते हैं ,।

हम किसी को भ्रम में नही रखते,

हम कोई गलत कर्म नही करते ,

प्यार दिल से करते हैं इज्जत ,

ना होने देते कभी दोस्त को बेइज्जत।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract