Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Navin Madheshiya

Abstract

3.0  

Navin Madheshiya

Abstract

दोहा

दोहा

1 min
165


नवीन हम तो पक्षी भये,

उड़ी सब खेत खाय।


ज्यो बुलावा हरी मिले,

त्यो त्यो ऊड़ी जाय।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract