Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shweta Mishra

Abstract

2  

Shweta Mishra

Abstract

डोज

डोज

1 min
130


आम आदमी 1:समझ नहीं रहा

2nd डोज लगवाकर लोकल ट्रेन का पास बनवाएं या 3rd डोज लगवाकर ?

आम आदमी 2: भई एक बात बताना अगर 1 और 2 के बाद तीसरा डोज लगवाते रह जाएंगे तो सरकारी यातायात के पास का खर्चा इनका बाप देगा ?

आम आदमी 3: ससुरे मिलके पैसा बना रहें हैं..!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract