Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shweta Mishra

Others

4  

Shweta Mishra

Others

अनबन

अनबन

1 min
548


अनबन तो हुई होगी मनुष्य और प्रकृति के बीच तभी बरसात आई है,

बिछड़ने की रुत ये अपने साथ लाई है,

बासिंदो से इन बूंदों ने उनका घर छीन लिया,

अफात है ये बरसात जिसने कच्चे मकान को ढहा दिया,

छत से टपकती बूंदों ने मानों सारे सपने तोड़ दिए हो,

इन काले बादलों ने माथे पर चिंता की लकीर खींच दी है,

किसी को ये बरखा रास आई है,

तो किसी के लिए ये अपने साथ काल लाई है,

अनबन तो हुई होगी मनुष्य और प्रकृति के बीच तभी बरसात आई है..!



Rate this content
Log in