Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Purnima Rai

Romance classics fantasy

3  

Dr.Purnima Rai

Romance classics fantasy

चल री सजनी

चल री सजनी

1 min
127


 ्

चल री सजनी छोड़ सब कुछ ना तेरा कोई साथ है

अश्कों में दिन- रात बीते दिल से ना कोई बात है

मेरी नज़रें तुम को ढूंढें तू क्यों मुझसे दूर है

आ वफा की बात कर लें प्यार क्यों मगरूर है

दर्द दिल का बढ़ता जाए होती न मुलाकात है

अश्कों में दिन-रात बीते दिल से न कोई बात है-----

रूह भटके जग भंवर में दिखे न कोई राह है

आशिकों की प्रीत को न मिले अब पनाह है

पाक मोहब्बत 'पूर्णिमा" खाली फिर यह हाथ है।

अश्कों में दिन- रात बीते दिल से ना कोई बात है---



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance