Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goga Khullar

Abstract

4.0  

Goga Khullar

Abstract

बस उम्र यूं ही, गुजरती रही

बस उम्र यूं ही, गुजरती रही

1 min
327


कुछ उन्हें भी थोड़ी सी,

फुर्सत ना थी।

कुछ हम भी कहीं,

मशगूल थे।।


कुछ समां भी वो,

वाजिब ना था

कुछ लम्हे भी ना,

ही माकूल थे।


न वो कुछ कहे

ना हम कुछ कहे।

बस उम्र यूं ही 

गुजरती रही।।


कभी खुशियों के आलम,

का शोर था 

कहीं गमगीन मौसम,

हर ओर था।


जब गलियों में वो ,

यूं ही टकराए थे।

लफ्ज़ दोनों के मिलने ,

चले आए थे।


पर वह खामोश थे

हम भी खामोश थे।

बस उम्र यूं ही ,

गुजरती रही।।


कुछ उन्हें भी थोड़ी सी,

फुर्सत ना थी ।

कुछ हम भी कहीं,

मशगूल थे ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract