Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

gyayak jain

Abstract

2.5  

gyayak jain

Abstract

बीत जाए तेरे करम विगत जो

बीत जाए तेरे करम विगत जो

1 min
353


शक्ति अपार व दृणविश्वास,

हो जगत जेय की सामर्थ्य

अपनत्व प्रेम की झलक है तुममे,

भाग्यश्री सा प्रकटे अर्थ।


हर स्थिति में मिले सफलता, 

हर कर्म तुम्हारा बने प्रबलता,

बीते कल की ओर न मुख हो,

आगे की सुध साथ अनल हो।


रात किये तुम भूल कोई जो,

दिन तक न खिल पाये कमल वो,

होगा उपसंहार सुखद तेरा,

बीत जाए तेरे करम विगत जो।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract