Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

rohit mishra

Action Fantasy Inspirational

3  

rohit mishra

Action Fantasy Inspirational

"भटक न जाना"

"भटक न जाना"

1 min
190


चलते चलते भटक न जाना,

रास्ते में तुम अटक न जाना।


बाधाओं को पार है पाना,

आगे अभी बहुत है जाना।


निश्चिंत होकर थक न जाना,

जोर लगाकर आगे जाना।


लक्ष्य तुम्ही को फिर है पाना

खाली हाथ न वापस आना।


अभी समय है, तुम जुट जाना,

अपनी धार को है वापस पाना।


निखर के तुम, यूँ लहराना,

अपनी ध्वजा तुम्ही फहराना।


योद्धा बनकर तुम आ जाना,

शौर्य का गाथा तुमको माना।


रास्ते में तुम अटक न जाना,

चलते चलते भटक न जाना।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action