Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Veena rani Sayal

Abstract

4  

Veena rani Sayal

Abstract

भजन

भजन

1 min
338


  सुबह भी जप ले शाम भी जप ले        

  जप ले आठौं याम                          

  ओ माटी के पुतले जप ले           

  जप ले प्रभु का नाम

  ओ माटी के।


   क्या खोया है क्या पाया है

   ना कर तू हिसाब

   खाली हाथ चला जाएगा

   आया था खाली हाथ

   ओ माटी के।


   जब तू जागा तभी सवेरा

   जप  ले प्रभु का नाम

   किस पल में जग छोड़ चलेगा

   नहीं है तुझको भान

   ओ माटी के।


   तेरा अपना और पराया

   कोई ना देगा साथ

   संग तेरे जाएगा प्यारे

    एक प्रभु का नाम

    ओ माटी के।


    मोह माया के भवसागर में 

    ओ बेबस लाचार

    उसके नाम से हो जाएगा

    भवसागर से पार

    ओ माटी के।

    

   ओ माटी के पुतले जप ले 

    जप ले प्रभु का नाम 

    सुबह भी जप ले शाम भी जप ले

    जप ले आंठौं याम

    ओ माटी के।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract