Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.rekha Saini

Tragedy Inspirational

3  

Dr.rekha Saini

Tragedy Inspirational

औरत की कहानी

औरत की कहानी

1 min
251


एक औरत की कहानी 

औरत की जुबानी

आंखों में दरिया बेबस जवानी

कभी खुलकर हँस ना सकी

चुप रहकर कहना सकी। 

हाथों में मेहंदी गालों पे लाली

पैरो में पायल कानों में बाली 

बंधकर इनमें रह गई दीवानी

ना आँसू अपने न प्रीत अपनी

ना मीत अपना ना जीत अपनी 

ना आसमां है अपना ना जमीं है अपनी 

ना अरमां अपने ना चाहत है अपनी

बस ज़हन है अपना कमी है अपनी

बस यही  कहानी 

औरत की जुबानी।।


                         


Rate this content
Log in