Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Singhal "Aseemit"

Abstract Drama Inspirational

4  

Amit Singhal "Aseemit"

Abstract Drama Inspirational

अग्नि पथ

अग्नि पथ

1 min
229


सत्य की राह पर चलना है अग्नि पथ, न मानो हार।

सत्य वाचन और समर्थन की लो शपथ यहीं अभी।


जीवन में कुछ लोग आपको विवश करेंगे बार बार।

मगर न जमने देना धूल अपने स्वाभिमान पर कभी।


यह दुनिया आपको सिखाएगी नए अनुभव हर बार।

मगर न लगने देना दाग़ अपनी ईमानदारी पर कभी।


अपनी बोली नहीं लगने देना, इस दुनिया ए बाज़ार।

आयेंगे खरीदने यहां तुम्हारी सच्चाई, दुनिया में सभी।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract