Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manojkumar Sevantilal Chokhawala

Inspirational

3  

Manojkumar Sevantilal Chokhawala

Inspirational

સશક્ત નારી

સશક્ત નારી

1 min
192


હોય રમતનું મેદાન કે ગગન;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી,


હોય પશુપાલન કે શિક્ષણ;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી,


હોય ચંદ્રયાન કે સુપરસૉનિક;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી,


હોય રાજનીતિ કે દેશસેવા;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી,


હોય જનની કે સહધર્મચારિણી;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી,


હોય કર્મ,‌‌‌ ધર્મ કે ન્યાય પ્રીતિ;

પુરુષ સમી સફળ છે નારી.


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Inspirational