Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Banerjee

Tragedy

5.0  

Debjani Banerjee

Tragedy

উপহার - ১

উপহার - ১

1 min
508


যেদিন তুমি চলে গেলে ,

তারপর ও সাজানো গোছানো, কোটা বাটা, ঢেকে


রেখে খাওয়ার সংসারে ব‍্যতয় হয়নি কখন ও..


তবুও পোড়া গন্ধে ভেসে গেছে চারিদিক,


জলময় হেঁশেলে আলুনী বিস্বাদে ভরে গেছে মধ‍্য তিরিশ । 

জানো বাবাই ,নতুন বছরে এতবড় উপহার, 

আগে কখন ও পাইনি আমি।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Tragedy