Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Banerjee

Others

1  

Debjani Banerjee

Others

অমৃতপায়ী ৩

অমৃতপায়ী ৩

1 min
232


রাজপুত্র থাকে সাতসমুদ্দুর তেরো নদীর পার।

অলকানন্দার জল বয়ে চলে,


নাগাসাধুর নির্বিকার চোখে , গোলাপি আভায় দিনান্তের রক্তকরবী ফোটে।


শীতের দুপুরে পাতার ফাঁক গলে চুইয়ে পড়া,


 রোদের ওম শুষে নেয় গাঙচিল।



রাঙা বোষ্টমীর হবিষান্ন উথলে ওঠে ,

সাগরমেলার মধ‍্য দুপুরে।


Rate this content
Log in