Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

4  

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

அண்ணன்கள்....

அண்ணன்கள்....

1 min
496


கொட்டிக் கொடுக்கும்

அன்புதனிலே

கொள்ளை போகுமே

எம் மனமே !

ஆண்டுகள் ஆயிரமே

கடந்தோடினாலும்

வயதிலே முதிர்வுமே

தானேற்பட்டாலும்

அண்ணண்களின் உள்ளமதில்

தங்கைகள் என்றுமே

செல்லச் சீமாட்டிகளே !

அன்பு பார்வை ஒன்றிலே

பாதுகாப்பு அரணை உணர்த்தியே

ஆதரவு காட்டி அரவணைப்பதில்

அண்ணன்களுக்கு நிகர் அவர்களே !


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Abstract