ହେବି ମୁଁ ଭଲ ମଣିଷ
ହେବି ମୁଁ ଭଲ ମଣିଷ
ଧନୀ ମଣିଷଟେ ହୋଇବି ବୋଲିକି
କେବେ ମୁହିଁ ଭାବି ନାହିଁ
ଭଲ ମଣିଷଟେ ହୋଇବି ବୋଲିକି
ସପନ ଦେଖିଛି ମୁହିଁ ।
ଧନ ଉପାର୍ଜନ କରିବା ପାଇଁକି
ମନ ମୋର ଚାହିଁ ନାହିଁ
ମାନ ଉପାର୍ଜନ କରି ପାରିଥିଲେ
ମହତ ହୋଇବ ସେହି ।
ସାଇତି ରଖିଲେ ଅମାପ ଧନକୁ
ରହିବନି ସବୁଦିନ
ମାନ ଓ ମର୍ଯ୍ୟାଦା ରହିଥିଲେ ପରା
ଝୁରିବେ ତୁମକୁ ଜନ ।
ଗରିବ ହେଉକି ହେଉ ସିଏ ଧନୀ
ଥିବ ଯଦି ଭଲ ଗୁଣ
ଆଜି ନୁହେଁ କଲି ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତର
ଝୁରିବ ଦୁନିଆଁ ଜାଣ ।
ଇତିହାସ ହୋଇ ରହିଯିବ ସେହି
ଭଲ କାମ କରିଥିଲେ
ମରିଗଲା ପରେ ଭୁଲି ଯିବେ ସବୁ
ବଡ଼ ଲୋକ ହୋଇଥିଲେ ।