କେଡେ ସୁନ୍ଦରହେବ
କେଡେ ସୁନ୍ଦରହେବ
ଆକାଶ ଦେଶେ ସୁରୁଜ ହସେ
ଶକତି ତାର କେତେବିକସେ
ସେଇ ଶକତି ନେଇରେ ଆମେ
ଲଗାଇ ଦେବା ବିବିଧ କାମେ
କେଡେ ସୁନ୍ଦର ହେବ
ବିଜୁଳି ଶକ୍ତି ସଞ୍ଚୟ କଲେ ଅଭାବ ଦୂର ହେବ
ସାଗରେ କେତେ ଲହରୀ ମାଳ
ତହିଁରେ ଅଛି ଅମାପ ଜଳ
ଜଳକୁ ଆମେ ଜୀବନ ମଣି
ସଞ୍ଚିବା ନାନା ପ୍ରକାରେ ପୁଣି
କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ହେବ
ଜୀବଜଗତ ପାଇଁ କି ତାହା ଉପଯୋଗ ତ ହେବ
ଗୋଟିକି ଗୋଟି ଗଛ କୁ ନେଇ
ଜଙ୍ଗଲ ହୋଇଛିଆମରି ପାଇଁ
ଜୀଵ ଜନ୍ତୁ ଙ୍କର ସେ ବାସସ୍ଥାନ
ଯୋଗାଏ ଆମକୁଅମ୍ଳଜାନ
କେଡେ ସୁନ୍ଦର ହେବ
ଗଛ ଲଗାଇ ଯତନ କଲେ ଧରା ବଦଳି ଯିବ
ଆମ ଚାରିପାଖେ ଯେତେ ଜିନିଷ
ପ୍ଲାଷ୍ଟିକ ଅଟେ ସବୁଠୁଁ ବିଷ
ପରିବେଶ ସୁସ୍ଥ ରହିବାପାଇଁ
ନିଜ ଜୀବନଠୁଁ ଦେବା ଦୁରେଇ
କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ହେବ
ସ୍ୱଚ୍ଛ ରହିବ ପରିବେଶ ଆମ ଜଗତ ହସି ଉଠିବ