Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Nath

Inspirational

3  

Prasant Kumar Nath

Inspirational

ଗଢିବା ସବୁଜ ବନ

ଗଢିବା ସବୁଜ ବନ

1 min
7.2K


ଦିନେ ସଞ୍ଜ ବେଳେ ଅଜା ନାତି ଦୁହେଁ

ଶୋଇଥିଲେ ବାରଣ୍ଡାରେ

କଥୋପକଥନ ସେମାନଙ୍କ ଥିଲା

ପ୍ରଶ୍ନ ଆଉ ଉତ୍ତରରେ ।

ପଚାରିଲା ନାତି କୁହ ତୁମେ ଆଜା

କାହିଁ ସେହି ପାଣି ପାଗ

ବରଷା ଓ ଖରା ସମୟରେ କାହିଁ

ହେଉଥିଲା ଯାହା ଆଗ ।

କେବେ ଧୋଇ ଏବେ କେବେ ତ ମରୁଡି

କେବେ ହୁଏ ଅଂଶୁଘାତ

ଚାଷୀ ଭାଇ ଯେତେ ହତାଶ ହୁଅନ୍ତି

ଆସେ ନାନା ପ୍ରତିଘାତ ।

ପୃଥିବୀ ତାତୁଛି ଭୂଇଁ ଯେ ଫାଟୁଛି

ଅଦିନେ ଆସୁଛି ଝଡ

କହିବ କି ମୋତେ ବୁଝାଇ ଟିକିଏ

ଥିଲେ କିଛି ପ୍ରତିକାର ।

ଅଜା ତା'ର ତାକୁ ବୁଝାଇ କହିଲେ

ଶୁଣିବୁ ତୁ ମନ ଦେଇ

ସବୁକିଛି ପରା ଘଟୁଛି ଏମିତି

ମଣିଷମାନଙ୍କ ପାଇଁ ।

କି ସୁନ୍ଦର ଥିଲା ସବୁଜ ବନାନୀ

ବୃକ୍ଷ ଓ ଲତାରେ ଭରା

ତାହାରି ପ୍ରଭାବେ ହେଉଥିଲା ପରା

ସମୟେ ବରଷା ଖରା ।

ଦିନୁ ଦିନ ଗଛ କଟିଦେଇ ସବୁ

ନିର୍ମାଣିଲେ ବଡ଼ କୋଠା

ଯାତାୟତ ପାଇଁ ଗଢିଲେ ପୁଣି ସେ

କଂକ୍ରିଟ୍ ସଡ଼କ ମୋଟା ।

ଗାଡି ଓ ମଟର କିଣିଲେ ଅନେକ

ଶବ୍ଦ ପ୍ରଦୂଷଣ ହେଲା

କଳ କାରଖାନାରୁ ନିର୍ଗତ ଧୂଆଁ ବି

ବାୟୁ ପ୍ରଦୂଷିତ କଲା ।

ପରିବେଶ ପୁରା ଦୂଷିତ ହୋଇଲା

କେମିତି ବରଷା ହେବ

ସବୁ ପରା ସମୟେ ହୋଇବ,ଯଦି

ସବୁଜ ବନାନୀ ଥିବ ।

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ନାଥ

ସୁନ୍ଦରପୁର,ଉତ୍ତରକୂଳ ହାଟ,ପ୍ରୀତିପୁର,ଯାଜପୁର 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational