ଅଭାବୀ ଜୀବନ
ଅଭାବୀ ଜୀବନ
ଦିନଜାକର ଲୁଣି ଝାଲ
ଆଖିର ଅସରା ଲୁହ
ଶୁଖିଲା ଓଠରେ ଭିଜେଇ
ମେଣ୍ଟାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରେ
ଧୂ ଧୂ ଖରାର ଶୋଷ
ତଥାପି ମେଣ୍ଟେନି
ସେତିକିବି ନିଅଣ୍ଟ ପଡିଯାଏ
ଅଭାବୀ ଜୀବନକୁ।
ଦିନଜାକର ମେହନତି
ଦୁଃଖ, କଷ୍ଟ, ଯନ୍ତ୍ରଣା
ଭୋକିଲା ପେଟରେ ଗୋଟେଇ
ପୁରେଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରେ
ଦି'ଓଲିର ଭୋକ
ତଥାପି ପୁରେନି
ସେତିକିବି ନିଅଣ୍ଟ ପଡିଯାଏ
ଅଭାବୀ ଜୀବନକୁ।