Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nirmala Nayak

Inspirational

4.3  

Nirmala Nayak

Inspirational

ଯୋଦ୍ଧା କେବେ ହାରେନା

ଯୋଦ୍ଧା କେବେ ହାରେନା

1 min
565


ବହୁଦର୍ଶୀ ଯୋଦ୍ଧା 

ଜାଗ୍ରତ ହୁଅ 

ଉଜାଗର ରୁହ 

ନିପୁଣତା ଦେଖାଇ 

ମାନବ ଜାତିକୁ ପ୍ରଵୃଦ୍ଧ ଦିଅ |


ସଂଗ୍ରାମ କର ___

ବଂଚିବା ପାଇଁ ---ବଞ୍ଚାଇବା ପାଇଁ 

ମାନବ ଜାତି ପାଇଁ 


ଲଢେ଼ଇ କର___

ଜୀବାଣୁ---ଭୁତାଣୁ ସଂଗେ 

ମାନବ ଜାତି--

ସୁରକ୍ଷିତ ରଖିବା ପାଇଁ 


ମାନବ ଜୀବନ ରକ୍ଷାକର୍ତ୍ତାଗଣ 

ନିଦ୍ରାଭଙ୍ଗ କର !

ନିଦ୍ରାଭଞ୍ଜନ କରି 

ରୋଗୀ କୁ ପ୍ରତିରୋଧକ ଦେଇ 

ତାକୁ ନିରୋଗ କର |

ପରୀକ୍ଷା-- ନିରୀକ୍ଷା କର, 

ଶ୍ୱାସ ରୁଦ୍ଧ ତାର |

ସମୟ ଆସିଛି 

ଶଙ୍ଖ ଧ୍ୱନିରେ---

ଶୁଭ ସଂକେତ ଦିଅ |

ସୁସ୍ଥ ମନ ନେଇ 

ସୁସ୍ଥ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟର ଶରୀରଗଢ଼ |

ମନ ପ୍ରାଣ ଦେଇ 

ମାନବ ସେବାରେ 

ନିୟୋଜିତ କର |

ଭରସା ରଖ ___

ସୃଷ୍ଟି କର୍ତ୍ତା ---ଶକ୍ତିଦାତା ଙ୍କ ଉପରେ|

'ନିର୍ଭର' କର ---

ନିଜ ଶକ୍ତି ଓ ସାମର୍ଥ୍ୟ ଉପରେ |

ଉଜାଗର ରୁହ---

ନିଜ ପାଇଁ--ଅନ୍ୟ ପାଇଁ 

ଦେଶ ପାଇଁ --ବିଶ୍ୱ ପାଇଁ 

ମାନବ କଲ୍ୟାଣ ପାଇଁ 

ତୁମ ପାରଦର୍ଶିତାକୁ 

ମାନବ ସମାଜ ସାମ୍ନାକୁ ଆଣ |

ମୃତ୍ୟଞ୍ଜୟ !

କୋଟି କୋଟି 'ମାନବ'ଙ୍କୁ 

'ମୃତସଂଜୀବନୀ' ଦେଇ 

ମୃତ୍ୟୁଠାରୁ ଦୁରେଇ ଆଣ 

'କରୋନା'ଋଣ କ୍ଷେତ୍ରରେ 

ନିଜକୁ ଉତ୍ସର୍ଗ କର 

ଅହରହ ଯୁଦ୍ଧର ଡାକରା ଦେଇ 

ସ୍ୱର ଉତୋଳନ କର |

ହେ ମାନବଧାରୀ 

ମୃତ୍ୟୁଞ୍ଜୟ---

ମୃତ୍ୟୁକୁ ଜୟ କର 

ମା ବଗଦେବୀ ଙ୍କ 

ପ୍ରେରଣାରେ ___

ମାନବ ସମାଜ ର 'ସଖା'

ପାଲଟି ଯାଅ 

ବିଶ୍ୱବାସୀ 

ତୁମମାନଙ୍କର ଜୟ--ଜୟ 

ସ୍ଲୋଗାନରେ ବିଶ୍ଵକୁ କମ୍ପନ କରୁ |

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational