Dr.Soumya Ranjan Khatua

Drama Classics Inspirational

4  

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Drama Classics Inspirational

ବୋଉ

ବୋଉ

4 mins
259



ଅପରାହ୍ନ ୫ଟା ହେବାକୁ ବସିଲାଣି , ସୂର୍ଯ୍ୟ ଅସ୍ତ ହେବାକୁ ଗଲେଣି ।ଦିନଯାକର କାମରୁ ଟିକେ ଫୁରସତ ନେଇକି ବସିଥାଏ ଅଫିସରେ , କାହିଁକି କେଜାଣି ମନଟା ଅସ୍ଥିର ଲାଗୁଥାଏ । ହଠାତ ଏ ନୀରବତା ଭାଙ୍ଗିଦେଲା ଟେଲିଫୋନର ସେ ଚିରାଚରିତ କ୍ରୀଙ୍ଗ କ୍ରୀଙ୍ଗ ।

କ୍ରୀଙ୍ଗ .......

କ୍ରୀଙ୍ଗ........

ରିସିଭରଟିଏ ଉଠାଉ ସେ ଆଡୁ ଭାସି ଆସିଲା ମୋ ବାପାଙ୍କ ଗମ୍ଭୀର ଭରା ସ୍ୱର " ତୋ ବୋଉ ଦେହ ଖରାପ କାଲି ସକାଳ ସୁଦ୍ଧା ପହଞ୍ଚ ଘରେ ।"

ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଏକ ସପ୍ତାହର ଛୁଟି ଦରଖାସ୍ତ ଦେଇକି ମୋ ସେ ସ୍କୁଟର ଧରିକି ଚାଲିଲି ଘରକୁ । ସନ୍ଧ୍ୟା ହୋଇଯାଇଥାଏ , ମନଟା କାହିଁ ଭାରି ଭାରି ଲାଗୁଥାଏ ଗୋଡ଼ ହାତ ଧୋଇକି ଝରକା ପାଖରେ ଟିକେ ବସିଲି ମନରେ କେତେ କଣ ଚିନ୍ତା ଆସି ମନକୁ ଭାରାକ୍ରାନ୍ତ କରୁଥାଏ ।

ସେଦିନ ହୋଇଥାଏ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ; ସୁନ୍ଦର ଜୋତ୍ସ୍ନାରେ ଆଲୋକିତ ହୋଇଥାଏ ଧରିତ୍ରୀ ମା ଓ ସେ ଜୋଷ୍ଣା ବିଧୌତ ରଜନୀକୁ ଦେଖି ଯେମିତି ଏ ଧରା ହସି ଉଠୁଥାଏ । ହେଲେ ମୋ ମନରେ ଅମାବାସ୍ୟାର ଅନ୍ଧାର କାହିଁ କେମିତି ଜମି ଜମି ଯାଉଥାଏ । ଦେଖୁଦେଖୁ ହଠାତ କେଉଁ ଆଡୁ କଳା ହାଣ୍ଡିଆ ମେଘମାଳ ଆସି ଢାଙ୍କିଦେଲା ଶୁଭ୍ର।ଲୋକ ପ୍ରଦାନକାରୀ ସେ ଜହ୍ନ କୁ ! .......

ଓଃ ! ସେ ଶୁଭ୍ର।ଲୋକ ହଜିଗଲା କେଉଁଠି ?

କେଉଁ ଅନ୍ଧକାରରେ ?......

ମେଘ ବର୍ଷିବ ବର୍ଷିବ ହେଉଥାଏ । ସତେ ଆକାଶ ଥମଥମ ।

ଏହାକୁ ଦେଖି କାହିଁ କେଜାଣି ମନଟା ଅଧିକ ଭାରାକ୍ରାନ୍ତ ହୋଇ ଉଠିଲା ।

ସୁଜାତା ମୋ ଧର୍ମପତ୍ନୀ ଙ୍କୁ ଦୁଃଖ ଲାଘବ ପାଇଁ ମୋ ମା ଙ୍କ ବିଷୟରେ କହିଲି । ଆଉ ମା ଙ୍କୁ ଆଣିବା କଥା କହୁକହୁ ଚିତ୍କାରରେ ଘରଟି କମ୍ପି ଉଠିଲା ଓ କହି ଉଠିଲେ ତୁମେ କଣ ପାଗଳ ହୋଇଗଲ କି ? ସେ ତମ ବୋଉ ଆସିଲେ ରହିବେ କୋଉଠି ? କଣ ମୋ ମୁଣ୍ଡ ଉପରେ ? ବାଜେ ଲୋକଟା ପୁରା ......

ବାଜେ ଲୋକ ଟା କୁ ମଣିଷ ବାହା ହେଇ ଜୀବନ ନଷ୍ଟ ହେଇଗଲା ଯାହା ମୋର ..

ତାପରେ ତମ ବୋଉ ରୋଗୀ ଲୋକ ପୁଣି !

ସେ ଛେପ , ଖଙ୍କାର ,ପାନ , ଗୁଡାଖୁରେ ଘରକୁ କରିଦେବେ ସେ ଗୋଟେ ଅଳିଆ ଗଦା !

ଓ ତାପରେ ମୋ ପିଲାଙ୍କୁ infection ହେଇଯିବ । ଚୁପ ହେଇ ରହୁଥାଏ କିଛି କହୁନଥାଏ କେବଳ ଶୁଣୁଥାଏ । ମୋ ବୋଉ ମୁଁହଟା ଖାଲି ନାଚି ଯାଉଥାଏ ମୋ ଆଗରେ !

ମୋ ବୋଉର ମୁ ଏକ ମାତ୍ର ପୁଅ , ଅତି ଗେହ୍ଲା ମୁଁ !

ଅଠାବନ ବର୍ଷର ହେଲିଣି କେବେ ସେ ମାରିଚି ନା ଗାଳି ଦେଇଚି । ସବୁଦିନ ସ୍କୁଲ ଯାଏ ଛାଡିବାକୁ ଓ ସ୍କୁଲ ଛୁଟି ବେଳକୁ ଯାଇକି ଜଗିଥାଏ ମୋତେ । ଏପରିକି ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାରେ ମଧ୍ୟ ମୋତେ ଯାଇଥିଲା ସବୁଦିନ ଛାଡିବାକୁ ଓ ଅପେକ୍ଷା କରି ବସିଥାଏ ପରୀକ୍ଷା ସରିବା ଯାଇ।

ଯେଉଁଦିନ ମୁ କଲେଜ ଗଲି ମୋ ବୋଉ ବହୁତ କାନ୍ଦିଲା ଓ ମୁ ବି କାନ୍ଦିଥିଲି ବହୁତ ....

କେବେ ବି ବୋଉକୁ ଛାଡିକି ବାହାରେ ରହିନି ଆଗରୁ । କଲେଜରେ ପଢ଼ିଲି ପାଞ୍ଚ ବର୍ଷ ,ଚାକିରୀ କଲି ଓ ସ୍ୱ ଇଛାରେ ନିଜ ସହପାଠୀ ସୁଜାତାକୁ ବାହାହେଲି ବି , ବାପା ତ ଘରେ ପୁରେଇଲେନି କିନ୍ତୁ ମୋ ବୋଉ ଖୁସିରେ ବାପାଙ୍କୁ ତାଗିଦ କରି କହିଲା

"ମୋ ପୁଅ କୁ କିଛି କୁହନି "

ସେ ବନ୍ଦାପନା କରିକି ଘରକୁ ନେଇଥିଲା । ବାପାଙ୍କ ସହ ଯୁକ୍ତି କରି ମୋ ସହ ସୁଜାତାକୁ ସହରକୁ ପଠେଇଥିଲା ବିତି ଗଲାଣି

୨୩ ଟି ବର୍ଷ ସୁଜାତା ତାର ରଙ୍ଗ ଦେଖେଇ କେବେ ଘରକୁ ଯାଏନି କୁହେ ମଫସଲରେ ମୁ ଚଳିପାରିବିନି । ମୁ ଯାଏ ତା ପୁଣି ବର୍ଷକୁ ଦୁଇ ବର୍ଷକୁ ଥରେ । ଗତ ଦୁଇ ବର୍ଷ ତଳେ ବୋଉ ଦେହ ଟିକେ ଖରାପ ବୋଲି ଗାଁ କୁ ଯାଇକି କହିଥିଲି ବୋଉ ମୁ ତୋତେ ନେଇଯିବି ମୋ ସହ ତୁ ସେଠି ରହିବୁ। ହେଲେ ...

ଛାଡ଼ ଭାବିଲେ ଲୁହ ଆସି ଯାଉଛି

ଏ ସୁଜାତାର ଝଗଡା ରେ କଥା ରଖି ପାରିଲିନି ।

ଏ କଥା ଭାବିଲା ବେଳକୁ ଆଖିରୁ ଲୁହ ଆସି ଯାଉଛି ।

ମୋର ଏ ଭାବନା କୁ ଥୁକୁଲ ପକେଇ ହଠାତ ଟେଲିଫୋନର କ୍ରୀଙ୍ଗ କ୍ରୀଙ୍ଗ ଶୁଭିଲା

କ୍ରୀଙ୍ଗ ...

କ୍ରୀଙ୍ଗ .....

ରିସିଭର ଟି ଉଠାଇ "ହେଲୋ" କହୁ କହୁ

କରୁଣ କଣ୍ଠରେ ଶୁଭିଲା

"ବାବୁରେ ଆଉ ତୋର ବୋଉ ନାହିଁ "

ବାପାଙ୍କର ଏ କଥା ମୋ ପାଦତଳୁ ସତେ ମାଟି ଖସେଇଦେଲା ପରି ଲାଗିଲା ହାତରୁ ରିସିଭର ଟି ଖସି ପଡ଼ିଲା।

କୋହ ଭରା କଣ୍ଠରେ "ମୋ ବୋଉ ବୋଉ ଲୋ ତୁ କୁଆଡେ ଗଲୁ ....."

କିନ୍ତୁ !

କିନ୍ତୁ ସେତେବେଳେ ନା ମୋ ବୋଉ ଥିଲା ମୋ କଥା ଶୁଣିବାକୁ !

ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଗାଡି ଭଡା କରି ଘରେ ପହଂଚିଲି ।

ହେଲେ ଏ କି ବିଡ଼ମ୍ବନା !

ମୋ ବୋଉ ଆସିଲାନି !

ଏ ବୋଉ କଣ କରୁଛୁ କହୁ କହୁ ନା ମୋ ମୁଂହ ପୋଛିଲାନି ତା ପଣତ କାନିରେ କି ଶେଷରେ ବି ଏତିକି କହିଲାନି

"କେତେବେଳୁ ଆସିବୁନି କଣ ଖାଇଥିବୁ ଆସେ ଲୁଗା ବଦଳି ଝଅଟି ଖାଇବୁ । ମୁଁ ବାଢୁଛି ଖାଇବାକୁ ତୋପାଇଁ "

କିନ୍ତୁ ମୋ ବୋଉ ନିସ୍ତେଜ ହେଇକି ପଡିଛି ଶେଜରେ କିଛି ବି କହୁନି ।

ଯେତେ ମୁଣ୍ଡ ବାଡେଇ ଡାକିଲେ କିଛି ବି ଜବାବ ଦେଉନି ସେ !...

ବୋଉ !

ବୋଉ ! ଏ ବୋଉ !

ମୁ ତତେ ଭୁଲିଗଲି ....

ମୋତେ ଦୁଇ ଚଟକଣି ଦେ ଆଗ ଗାଲରେ !....

ମୁଁ ତତେ କଥା ଦେଉଛି କେବେ ବି ଛାଡିକି ଯିବିନି ଆଉ ବୋଉ ।

ମୁଁ ତତେ କଥା ଦେଉଛି କେବେ ବି ଛାଡିକି ଯିବିନି ବୋଉ । ମୁଁ ତୋ କୋଳକୁ ଫେରି ଆସିଛି ସେଇ ଛୋଟ ପିଲାଟି ହେଇକି । କାହିଁକି କେଜାଣି ବୋଉ ମୋତେ ଡର ଲାଗୁଚି ତୁ ତୋ ପଣତ ରେ ଘୋଡେଇ ଦେ ଟିକେ !

ମୁଁ ତୋ କୋଳକୁ ଫେରି ଆସିଛି ସେଇ ଛୋଟ ପିଲାଟି ହେଇକି !....

ବୋଉ ମୋତେ ଭାରି ଡର ଲାଗୁଚି ଲୋ ..

ତୁ ତୋ ପଣତ ରେ ଘୋଡେଇ ଦେ ଟିକେ । ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିର ର ସେ ନେତ ତୋ ପଣତ କାନି ନା ..

ଦେ ମା ସୁରକ୍ଷା ଦେ ମୋତେ ସେ ନେତ ରେ ...

ଆଜି ବି ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ୟା ଭିତରେ କେତେ ଯେ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ଆସିଛି କେତେ ବି ଯାଇଛି ଓ ଜହ୍ନ ତା ଜୋଷ୍ଣା ର ଶୀତଳ ଆଲୋକରେ ଆଲୋକିତ କରିଛି ଆଉ ବି କରୁଥିବ ହେଲେ ନା ଅଛି ମୋ ବୋଉ ଏ ଦୁନିଆରେ ?

ସେ ଜୋଷ୍ଣା ଵିଧୌତ ପୃଥିବୀର ସୁନ୍ଦରତାକୁ ଦେଖିବାକୁ । ....

ସେଦିନର ସେ ମେଘମାଳ ସିନା ଘୋଡେଇ ଦେଇଗଲା ଜହ୍ନକୁ କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ ହେଲେ ମୋ ପାଇଁ ଯେ ସବୁଦିନ କଳା ଅନ୍ଧାର କରିଦେଲା ସେ ରାତିର କାଳୀମା ....

ଆଉ ମୋ ବୋଉ ବୋଉ ଡାକ ତାକୁ ତ ଶୁଭୁନି ଯେତେ ଜୋରରେ ଚିତ୍କାର କରିକି ଡାକିଲେ କି ଆଉ ଶୁଭିବନି ..

କେତେ ଚିତ୍କାର କରିକି ଡାକିଲେ ଏ ବୋଉ ତୁ ଆସେ , ତୋତେ ଆଉ ଏକା ଛାଡିବିନି ସେ ସୁଜାତା କଥାରେ ! ତୋତେ ମୋ ସହ ନେଇଯିବି , ଆଉ ତୁ ଜାଣିଚୁ ତୋର ସେ ସ୍ନେହ ବୋଳା ଖାଇବା ନ ଖାଇକି ପୁରା ସୁଖି ଗଲିନି ଆଉ ବି କଳା ବି ପଡିଯାଇଛି ଲୋ !...

ହେଲେ ତୁ ତ କଣ କିଛି ବି କହୁନୁ ।

ବୋଉ.....

ଏ ବୋଉ ....

ଆସେ ଥରେ ମୋ ପାଖକୁ ଫେରି ....।



Rate this content
Log in

Similar oriya story from Drama