Kali Kumar

Romance Fantasy

4.6  

Kali Kumar

Romance Fantasy

ଅପରିଚିତା

ଅପରିଚିତା

6 mins
466



  

ପୃଥିବୀର ଅନେକ କ୍ରିୟାଶୀଳ ଘଟଣାସମୂହ କାହାକୁ କିଭଳି ଭାବରେ ଅନୁପ୍ରାଣିତ କରିଯାଏ, ସେସବୁକୁ କଲମ ମୁନରେ ଲେଖିବା ସମ୍ଭବ ପର ନୁହଁ । ସମସ୍ତ ଘଟଣାକୁ ଲେଖି ମଧ୍ୟ ହୁଏ ନାହିଁ । ସେ ସମସ୍ତ ଘଟଣା ସମୂହକୁ କଲମ ମୁନରେ ଲେଖିବାକୁ ଗଲେ, ହୁଏତ ଏ ପୃଥିବୀକୁ ସବୁଜହୀନା ହେବାକୁ ପଡ଼ିବ । କିନ୍ତୁ ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ଏମିତି କିଛି ଘଟଣା ରହିଛି ଯାହାକୁ ନ ଲେଖିଲେ ମଧ୍ୟ ତାହା ବହୁତ୍ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦେଇଥାଏ । ତେଣୁ ସେମିତି କିଛି ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତିକୁ ଏବଂ କିଛି ଅନୁପ୍ରାଣିତ ଘଟଣାକୁ ଲେଖିବାକୁ ମୁଁ ମନସ୍ତ କରିଲି । ହୁଏତ ମୁଁ ନ ହୋଇପାରେ କିନ୍ତୁ ମୋ ଲେଖା ହଁ ତୁମକୁ ମୋ ବିଷୟରେ ଅବଗତ କରାଇ ଦେଇ ପାରିବ କି ମୋ ଭିତରେ ତୁମେ ପାଇଁ କି ପ୍ରକାର ଭାବନା ସବୁ ଭରିରହିଛି ।


 ସ୍ରଷ୍ଟାର ସୃଷ୍ଟି ପ୍ରତି ଆକୃଷ୍ଟ ହେବା କିଛି ନୂଆଁ କଥା ନୁହେଁ । ଏଇ ଯେମିତି ଧରି ନିଅନ୍ତୁ କି ଫୁଲ ପ୍ରତି ଭ୍ରମରର, କଳାମେଘ ପ୍ରତି ମୟୁରର, ନାରୀ ପ୍ରତି ପୁରୁଷର ଆଉ ତୁମ ପ୍ରତି ମୋର; ଭରିରହିଛି ଏକ ଅଦ୍ଭୁତପୂର୍ବ ଆକର୍ଷଣ । ହଁ ମୁଁ ବି ତୁମ ପ୍ରତି ଠିକ୍ ସେମିତି ଆକର୍ଷିତ ହୋଇଯାଇଥିଲି । କେଉଁ ଏକ ଅଦୃଶ୍ୟ ଶକ୍ତି ଯେମିତି ମୋତେ କୁହୁକିନୀ କରିଚାଲିଥିଲା । ଆକର୍ଷଣ ଏବଂ ଆକର୍ଷିତ ଭିତରେ କେତେ ମାତ୍ରାରେ ଆକ୍ଷରିକ ଅର୍ଥଗତ ଦୂରତା ତାହା ମୋତେ ଜଣା ନାହିଁ । କେବେ ଜାଣିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା ବି କରିନାହିଁ । କିନ୍ତୁ ସେମାନଂକ ମଧ୍ୟରେ କେତେ ଭାବଗତ ନିବିଡ଼ତା ଭରି ରହିଛି ତାହା ମୁଁ ହୃଦବୋଧ କରିଛି । ମୁଁ ଜାଣେନା କେତେବେଳେ ତୁମ ରୂପଚର୍ଯ୍ୟା, ବେଶବିନ୍ୟାଶ, ପ୍ରଣୟପୂର୍ଣ୍ଣ ବାର୍ତ୍ତାଳାପରେ ଆକର୍ଷିତ ହୋଇଯାଏ; ବା ସେସବୁ ମୋତେ ଆକର୍ଷଣ କରିନିଏ । ଖାଲି ଏତିକି ଜାଣିଛି ତୁମ ନୟନ ଯୁଗୋଳ ବେଶ୍ ପିୟୁଷପୂର୍ଣ୍ଣ, ବେଶ୍ ପ୍ରଭାବଶୀଳ ଏବଂ ଅନ୍ୟ ଉପରେ ବେଶ୍ ପ୍ରତିକ୍ରିୟାଶୀଳ ।  


ସତରେ କ’ଣ ପ୍ରଥମ ଦେଖାରୁ ପ୍ରେମ ହୋଇଯାଏ ? ନା ଏହା କେବଳ କିଛି କ୍ଷଣର ଆକର୍ଷଣ । ମୋତେ କିନ୍ତୁ ହୋଇଯାଇଥିଲା ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ତୁମ ସହ ଅୟୁତ ଅୟୁତ ବର୍ଷର ପ୍ରେମ । ମୋ ଦେହ ମନ ପ୍ରାଣରେ ଭରିଯାଇଥିଲା ତୁମ ପ୍ରେମର ଫଲଗୁ, ହୃଦୟରେ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଥିଲା ଏକ ଅଶାନ୍ତ ଆବେଗର ଝଡ଼ । ଯାହା କୌଣସି ପ୍ରକାରରେ ଥୟ ଧରିବାର ନାମ ନେଉନଥିଲା । 


 


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Romance