Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Inspirational Children

4  

KRUTIBAS NAYAK

Inspirational Children

ଯୁଗ ବଦଳିଲା

ଯୁଗ ବଦଳିଲା

1 min
215


ଶବ୍ଦରୁ ସୃଜନ-23. ଅନ୍ ଲାଇନରେ ଶିକ୍ଷା :  


ଯୁଗ ବଦଳିଲା ଶିକ୍ଷା ବଦଳିଲା, ବଦଳିଲା ଦେଶଗତି,

ଆମେ ବଦଳିଲେ, ଆଗୁଆ ହୋଇବା ବଢିବ ଆମର ଶକ୍ତି ।


କମ୍ପୁଟର ଶିକ୍ଷା ମୋବାଇଲ ଫୋନ ବଦଳାଇ ଦିଏ ସବୁ,

ପୁରୁଣା ନିୟମ ପୁରୁଣା ବ୍ୟବାସ୍ଥା ଆଉ ଚଳିବନି ବାବୁ !


ଘରେ ବସି ପାଠ ପଢ଼ିହେବ ପୁଣି ପରୀକ୍ଷା ବି ଦେଇହେବ,

ସବୁଯାକ ଜ୍ଞାନ ମେସିନରେ ଅଛି-ପଚାରିଲେ କହିଦେବ ।


ଶିକ୍ଷକ ଥାଆନ୍ତୁ ଲଣ୍ଡନରେ କିବା ଆଉ କେଉଁ ଦୂରଦେଶେ,

ତାଙ୍କ ସହ ଆମେ କଥାହେଇପାରୁ ତାଙ୍କ ପାଠପଢ଼ା ଦିଶେ ।


ସାରା ଦୁନିଆଟା ଗୋଟିଏ କୋଠରୀ ସବୁ ଅଛୁ ପାଖାପାଖି,

ସହଜ ସୁବିଧା ସୁଯୋଗ ମିଳୁଛି ଖୋଲା ରଖିଥିବା ଆଖି ।


ଜ୍ଞାନର ଯୁଗ ଏ' ବିଜ୍ଞାନ ବଳରେ ନାହିଁ କିଛି ଅସମ୍ଭବ,

ଅନ ଲାଇନରେ ଶିକ୍ଷା ଦେବାପାଇଁ ତାଲିମ ନେବାକୁ ହେବ ।


ମନ ଧ୍ୟାନଦେଇ ନିଜର ପାଠକୁ ପଢୁଥିବ ଯେଉଁ ପିଲା,

ନୂଆ କୌଶଳରେ ଜଗତ ଜିଣିବ ତା'ପାଇଁ ଦୁଆର ଖୋଲା ।


ଠକିବା ସୁବିଧା ରହିଛି ଏଥିରେ ମନେ ଭାବୁଥିବ ଯିଏ,

ନିଜେ ଠକିଯିବ ଅନୁତାପ କରି ପଛରେ କାନ୍ଦିବ ସିଏ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational