ଛୋଟ ଛୋଟ ଖୁସିକୁ ଅଣଦେଖା କରି ସୁଖ ପଛରେ ଧାଉଁ ଥାଏ ଦୁଃଖକୁ ସାଉଁଟୁ ଥାଏ ଲୁହ ଦରିଆରେ ଭାସୁଥାଏ ମୃତ୍ୟୁ ... ଛୋଟ ଛୋଟ ଖୁସିକୁ ଅଣଦେଖା କରି ସୁଖ ପଛରେ ଧାଉଁ ଥାଏ ଦୁଃଖକୁ ସାଉଁଟୁ ଥାଏ ଲୁହ ଦରିଆର...
ଉଡିବାର ରାସ୍ତା ପ୍ରଶସ୍ତ ହେଉ, ସେମାନଙ୍କ ଆଖି ଓ ହୃଦୟ ପହରିବେ ନୀଳ ସମୁଦ୍ର । ଉଡିବାର ରାସ୍ତା ପ୍ରଶସ୍ତ ହେଉ, ସେମାନଙ୍କ ଆଖି ଓ ହୃଦୟ ପହରିବେ ନୀଳ ସମୁଦ୍ର ।
"ହେ ଈଶ୍ୱର" କହିବା ପୂର୍ବରୁ ମାଟି ଉପରେ ପେଟେଇ ହୋଇପଡିଥିଲା ଜୀବନ ! "ହେ ଈଶ୍ୱର" କହିବା ପୂର୍ବରୁ ମାଟି ଉପରେ ପେଟେଇ ହୋଇପଡିଥିଲା ଜୀବନ !
କୌଶଳ ନଥିଲେ ବିଜୟ କି ମିଳେ ଜୀବନ ଯୁଦ୍ଧରେ କାହୁଁ ସମସ୍ୟା ବିଭ୍ରାଟ ସମାଧାନେ ବାଟ ଫିଟିଯାଏ ଚାହୁଁ ଚାହୁଁ... କୌଶଳ ନଥିଲେ ବିଜୟ କି ମିଳେ ଜୀବନ ଯୁଦ୍ଧରେ କାହୁଁ ସମସ୍ୟା ବିଭ୍ରାଟ ସମାଧାନେ ବାଟ ...
ଏମିତି କାହିଁକି ହୁଏ ବେଳେ ବେଳେ ଜୀବନଟା କାହିଁକି ଧୋକାଦିଏ କିଛି କରିବାରେ ନଥାଏ ଛଳନାକୁ ଛାତିରେ ଜାବୁଡି ପରମ ଶା... ଏମିତି କାହିଁକି ହୁଏ ବେଳେ ବେଳେ ଜୀବନଟା କାହିଁକି ଧୋକାଦିଏ କିଛି କରିବାରେ ନଥାଏ ଛଳନାକୁ ଛ...
ଆଉ ସମୋହନର ପିଚ୍ଛାକୁ କାଟିବା ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ଆଖି ବନ୍ଦ କରିବା ବି ଶିଖିଚି ! ମୁଁ ଶିକାରୀ କହୁଛି ମୁଁ ଶିକାରୀ କହୁଛି ... ଆଉ ସମୋହନର ପିଚ୍ଛାକୁ କାଟିବା ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ଆଖି ବନ୍ଦ କରିବା ବି ଶିଖିଚି ! ମୁଁ ଶିକାରୀ କହୁଛ...