Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ABADHOOT PANDA

Romance Fantasy

4  

ABADHOOT PANDA

Romance Fantasy

ଯୁବା ତରଙ୍ଗ

ଯୁବା ତରଙ୍ଗ

1 min
240



ନୀଳ ଆକାଶ ତଳେ ଅସୀମ ଦିଗବଳୟ

ଝଙ୍କାର କରେ ମନ ପ୍ରାଣେ ପ୍ରଶାନ୍ତ ନିଳୟ l


କାମନାର ଉତ୍ସ ଆଣିଦିଏ ମନେ ବିକାରସାର 

କୁମୁଦ ମୁଖ ଦର୍ଶନେ ଖେଳେ ସୁଖର ଆସର l


ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ଶିକ୍ତ ତଡ଼ାଗର ତୀରେ ସୁବର୍ଣ୍ଣର ଉତ୍ସ

କର୍ମକ୍ଲାନ୍ତ ମନେ ଭରିଦିଏ ହୀରକାଶା ଉତ୍କର୍ଷ l


ଯଦିବା କେବେ ପାଶେ ବସେ ମୋ ପ୍ରଣୟିନୀ

ପୂର୍ଣମୀରେ ରତି ସୁଖାର୍ଥେ ସର୍ବସ୍ବ ତ୍ୟାଗୀନୀ l


ତନୁ ସ୍ପର୍ଶ ହସ୍ତ ସ୍ପର୍ଶର ଆଦାନ ପ୍ରଦାନ ଯେବେ

ମନ କରେ ବିବ୍ରତ ଚରମାର୍ଥ ସୁଖ ପ୍ରାପ୍ତେ ଲବେ l


ଆହେ ଚନ୍ଦ୍ରମା ଦିଅ ଲୁଚାଇ ତୁମ ମୁହଁ ବାଦଲେ

ଲାଜକୁଳି ଲତାକୁ ଟିକେ ମୁଁ ଆଦରିବି ସାଦରେ l


ପଣତ ଢଙ୍କା କବରୀ ହେବ ତା ଉନ୍ମୋଚନ ଆଜି

ତୁମରି ପ୍ରେରଣେ ଓ କୁମୁଦସାକ୍ଷୀରେ କଥା ମାଜି l


କବରୀର ରଜନୀଗନ୍ଧା କରିଛି ମତେ ମୁଗ୍ଧ ଏଠି

ଚାହେଁନା ମୁଁ କେବେ ହେବାକୁ ଖାପଛଡ଼ା ବେଠି l


ରତିର ତାଡ଼ନେ ରାତିରେ ନୀଳ ଖତଳେ ଲିପ୍ତ

ଆମେ ଦୁଇ ନବ ଯୁଗଳ କର୍ମ ଶ୍ରାନ୍ତ ପ୍ରେମାସକ୍ତ l


ହେ ସୁଧାଂଶୁ ହଠାଇ ଦିଅ ତୁମ ବାଦଲ ଯବନିକା

ଲୋଡ଼ୁନା ଲାଜ ଏବେ ମାତ୍ର ଲୋଡୁ ସୁଶୟନିକା l


କାହିଁକିନା ଅତି କ୍ଲାନ୍ତ ଆମେ ଦୁହେଁ ମାର-ତାଡ଼ନେ 

ଢାଳି ତୁମ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଜୋଛନା ଭର ସ୍ପୁର୍ତ୍ତି ଆମ ପ୍ରାଣେ l

      


Rate this content
Log in