Lokanath Rath

Tragedy Inspirational

3  

Lokanath Rath

Tragedy Inspirational

ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଯନ୍ତ୍ରଣା

1 min
151


କହିବାକୁ କିଛି ବାକି ନାହିଁ ସବୁ ତ କହିଛି  

ସହିବାର ଆଉ ଶକ୍ତି ନାହିଁ ଖାଲି ଯନ୍ତ୍ରଣା ପାଉଛି |


ଯାହା ସବୁ କହିଛି ଏବେ ସବୁ ଅତୀତରେ ଅଛି  

ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ଖାଲି ଘାଣ୍ଟି ହୋଇ ଏବେ କଷ୍ଟ ପାଉଛି |


ଚାହିଁଲେ ବି ଏବେ ପଛକୁ ଫେରି ହେବ ନାହିଁ  

ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜୁଇରେ ଜଳୁଛି ଖାଲି ଏବେ ଛାଟିପିଟି ହୋଇ |


ଭାବୁଛି ଏବେ ବସି ବସି ସେହି କଥା ସବୁ  

ଯନ୍ତ୍ରଣା କହୁଛି ବୁଝିବୁ କେବେ ? କେତେ ସରି ଆଉ ହେବୁ ?


ଭାବିଥିଲି ସେବେ ସବୁ କହିଦେଲି ଯାହା କିଛି ଭାବିଥିଲି  

ଯନ୍ତ୍ରଣା ପାଇବାର ସ୍ୱପ୍ନ କେବେ ମୁଁ ଦେଖି ନଥିଲି |


କହିବାରେ କିଛି ଭୁଲ ହୋଇଗଲା ଅବା ଭାବ ମରିଗଲା  

ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ଡାକି ମୋତେ ଗ୍ରାସ କରିବାକୁ ମନ୍ତ୍ରଣା ହେଲା |


ବୁଝିବାକୁ ଏବେ ସେହି ମନ୍ତ୍ରଣା ନାହିଁ ଶକ୍ତି ବଳ  

ଯନ୍ତ୍ରଣା ଭିତରେ ଉବୁଟୁବୁ କରି ବୁଡାଇ ଦେଇଛି କାଳ |


ବୁଝି ନପାରିଲି ଏହି କାଳର ସବୁ ଚକ୍ରାନ୍ତର ଖେଳ  

ସେଥିପାଇଁ ଆଜି ଆସିଛି ଏହି ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଦାରୁଣ ବେଳ |


ସମୟ କହୁଛି କିଛି ଜାଣିନାହିଁ ଯାଉଛି ସିଏ ଗଡି  

ଖାଲି ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦାଉରୁ ଟିକେ ବର୍ତ୍ତିବାକୁ ଖୋଜୁଛି ଆଶାବାଡି |


ଆଶାବାଡି ଧରି ଚାଲିବି ଧୀରେ ଧୀରେ ଯାତ୍ରା ପଥରେ  

ଥାଉ ପଛେ ଏହି ଯନ୍ତ୍ରଣା ନେଇ ଯିବି ସାଥିରେ |


ଅତୀତ ଯାଇଛି ଏବେ ବର୍ତ୍ତମାନକୁ ଦେଖି ବଞ୍ଚି ରହିଛି  

କର୍ମବଳେ ଭବିଷ୍ୟତରେ ଏହି ଯନ୍ତ୍ରଣାରୁ ମୁକ୍ତ ହେବାକୁ ଭାବିଛି |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy