Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Inspirational

3  

Antaryami Sahu

Inspirational

ଉଠ ଉଠ ଧନମୋର

ଉଠ ଉଠ ଧନମୋର

1 min
151



ଉଠ ଉଠ ଧନ ମୋର ବାବୁ ନୀଳମଣି

କେତେ ନିଦ୍ରା ଯାଉ ବାପ ଗୌର ଗୁଣମଣି ।।


ନିଶି ଶେଷ ହେଲା ଶୁକ- ଶାରୀ ରାବିଲେଣି

କେତେ ସୁଖେ ନିଦ୍ରା ଯାଉ ଆରେ ଧନମଣି ।।


କର୍ଣ୍ଣେ ପଡେ କିନା କାକ କୋକିଳେର ଡାକ

ଉଠ ଉଠ ବାପଧନ ମୋ କଳା ମାଣିକ । ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥି ତୋର ସବୁ ଡାକୁଛନ୍ତି ଦେଖ

ଉଠ ଉଠ ବାପ ମୋରରେ କଳା ଶ୍ରୀମୁଖ । ।


ସନ୍ଥ ଜନେ କହିଛନ୍ତି ପ୍ରାତଃଶଯ୍ୟା ତ୍ୟାଗ

ସ୍ନାନ ଶୌଚ କଲେ ବାବୁ ହୋଇବ ନିରୋଗ । ।


ଅଳସ ପଣକୁ ବାବୁ ଶୀଘ୍ର ପରିହର

ଆଳସ୍ୟପଣ ଲୋକଙ୍କୁ କରେ ଦୁରାଚାର । ।


ମନା ମାନ ଶ୍ୟାମଘନରେ ମନମୋହନ

ସଅଳ ଉଠିଲେ ଯିବୁ ଗୋଗଷ୍ଠକୁ ଜାଣ । ।


ଖାଇବାକୁ ଦେବି ବାବୁ ନାନାଦି ବ୍ୟଞ୍ଜନ

ମନ ଇଚ୍ଛା ଖାଇବୁରେ ହେ ମଧୁସୂଦନ ।।


ସର,ଲବଣୀ, ଗୋଟିକା ଅଧାମ ଚକୁଳି

ସାଇତି ରଖିଛି ତୋରି ପାଇଁ ବନମାଳୀ ।


ଶୁଣି ମାତାଙ୍କର ଅଳି ପ୍ରଭୁ ଗିରିଧାରୀ

ଶଯ୍ୟାତ୍ୟାଗ କଲେ ପ୍ରଭୁ ଭୁବନ ବିହାରୀ । ।


ଶଯ୍ୟାତ୍ୟାଗ କରି ପ୍ରଭୁ ଗଲେ ସଙ୍ଗମେଳେ

ଅଧମକୁ ନ ଚାହିଁଣ ପ୍ରଭୂ ଚାଲିଗଲେ । ।

                      



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational