Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ ଏବେ ଆସିଲା

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ ଏବେ ଆସିଲା

1 min
216



ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ ଏବେ ଆସିଲା 

         ଆସ ଆସରେ ଭାଇ l

ଖବର ପଠାଇ ଅଛନ୍ତି ଆମ

           ଯଶୋଦା ଦେଈ ll


ଗୋପପୁରେ ନନ୍ଦ ଉତ୍ସବ

          ଜାତ ନନ୍ଦ ନନ୍ଦନ l

ଉଠୁଛି ପଡ଼ୁଛି ଆନନ୍ଦେ

          ଆଜି ନନ୍ଦ ଭବନ ll


ବାଜେ ସିଙ୍ଗା ବେଣୁ ବଇଁଶୀ

          ସଜ ଦିବ୍ୟ କଳସ l

ମଙ୍ଗଳ ମହୁରୀ ବାଜଇ

        ଶୁଭେ ଶଙ୍ଖ ନିର୍ଘୋଷ ll


ସର୍ବ ଦେବାଦେବୀ ଆସିଣ

        ବ୍ରଜେ ହେଲେଣି ରୁଣ୍ଡ l

ଗହଳିରେ ଫାଟି ପଡ଼ୁଛି 

         ଭାଇ ବରଜ ଦାଣ୍ଡ ll


ଖିରି ସରପୁଳି ନବାତ 

         ନନ୍ଦରାଣୀ ଯଶୋଦା l

ବାଢ଼ି ରଖିଛନ୍ତି ମନରେ 

         ବହି କେଡ଼େ ଶରଧା ll


ବ୍ରାହ୍ମଣଙ୍କୁ ଦାନ ସୁବର୍ଣ୍ଣ 

        ହାତୀ ଘୋଡ଼ା ପାଲିକି l

ଚାଲ ଚାଲ ଯିବା ନ ଥିବ 

          ଆଉ ପୁଣି କାଲିକି ll


କୁଆଁରାବ ଶୁଭେ ମଥୁରା 

          କଂସର ବନ୍ଦୀ ଘରେ l

ଜନମିଲେ ମାଆ ଅମ୍ବିକା 

        ଦେବକୀଙ୍କ କୋଳରେ ll


କୃଷ୍ଣଙ୍କୁ ଝୁଲାନ୍ତି ତରୁଣୀ

          ସର୍ଵ ଗୋପ ଗୁଆଳୀ l

ମନ ରଙ୍କା ବଙ୍କା କରିବା 

         ପ୍ରେମେ ମାରିଣ ତାଳି ll   


କୃଷ୍ଣହସ୍ତେ ଦେବା ଧରାଇ 

           ସୁନା ବେଣ୍ଟ ବଇଁଶୀ l

ବ୍ରହ୍ମା ଗଢ଼ିଥିଲେ ଯାହାକୁ 

            ଯୁଗ ଯୁଗ ଭରସି ll


ଯମୁନା ଜଳରେ ସ୍ନାହାନ

            ପାନ ଯମୁନା ଜଳ l

ରାଧାକୁଣ୍ଡ ଶ୍ୟାମ କୁଣ୍ଡରେ

           ଯିବ ପାପ ପଖାଳ ll


ଜୟ ଜୟ ଜୟ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ 

            ଆହେ ଜଗତ ଗୁରୁ l

ବାଞ୍ଛା ପୁରାଇବ ପ୍ରଭୁହେ 

           ମୋ ବାଞ୍ଛା କଳ୍ପତରୁ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational