Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Geetanjali Prusty

Inspirational

3  

Geetanjali Prusty

Inspirational

ଉତ୍କଳୀୟ ନବ ବର୍ଷ

ଉତ୍କଳୀୟ ନବ ବର୍ଷ

1 min
203



ମହାବିଷୁବ ଏ ପଣା ସଂକ୍ରାନ୍ତିରେ

ଉତ୍କଳୀୟ ନବ ବର୍ଷ

ପ୍ରତିଟି ପ୍ରାଣରେ ଭରି ଦେଉ ଗର୍ବେ

ଆନନ୍ଦ ଓ ହର୍ଷୋଲ୍ଲାସ  ।


ପବିତ୍ର ମାଟିରେ ମାତୃଭୂମି ପରେ

ଯହିଁ ଛନ୍ତି ଜଗନ୍ନାଥ

କିଏବା କାହିଁକି କାହାକୁ ଡରିବ

ଦେଖି କାଳିଆର ନେତ ।


ମହାବାହୁ ଯହିଁ କର ପ୍ରସାରିକି

ଆଲିଙ୍ଗନ କରେ ଭକ୍ତ

ସେଇଠି ବନ୍ଧନ ସୁଦୃଢ ସୁନ୍ଦର

ସମ୍ପର୍କ କୁ କରେ ଶକ୍ତ ।


ଆମ ଏ ସଂସ୍କୃତି ଆମ ପରମ୍ପରା

ବିଶ୍ୱ ରେ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଧାରା

ଖାଇ ଖୁଆଇବା ସମ୍ପର୍କ ଯୋଡିବା

ହସିବ ଜଗତ ସାରା ।


ପର ଆପଣାର ଭେଦ ଭାବ ଭୁଲି

ମୁଖରେ ଫୁଟାଇ ହସ

ଆନ ଦୁଃଖେ ଦୁଃଖୀ ସୁଖେ ହେବା ସୁଖୀ

ସତେ କି ଏ ମଧୁ ମାସ ।


ଜୀବନ ତରୁର ଡାଳେ ଡାଳେ ବସି

ବୟସ ଗାଉଛି ଗୀତ

ଜନମ ମରଣ ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ

ଭୁଲିକି ଯାଉଛୁ ମିତ ।


ଯିବା ଆସିବାର ସୁଡ଼ଙ୍ଗ ପଥରେ

ରହିଯିବ ତୋର ଧନ

ଯେତେ ଅରଜିଛୁ ଆନେ କଷ୍ଟ ଦେଇ

କିଛି ନୁହେଁ ତୋର ପୁଣ୍ୟ ।


ଆଜି ଏ ଦିନରେ ପ୍ରୀତି ସଂକଳ୍ପରେ

ପୁଲ୍ଲକିତ ହେଉ ପ୍ରାଣ

ଶୁଭେଚ୍ଛା ର ବାର୍ତ୍ତା ମୁଖରେ ଖେଳାଇ

ହରିନେବା ଜନ ମନ ।


Rate this content
Log in