Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gobinda Chandra Sethi

Inspirational Thriller

4.3  

Gobinda Chandra Sethi

Inspirational Thriller

ଉତ୍କଳ ଯୋଦ୍ଧା

ଉତ୍କଳ ଯୋଦ୍ଧା

1 min
30



ଓଡ଼ିଆ ଭାଷାରେ ଗଢିଲା ପ୍ରଦେଶ

ସେ ପାଇଁ ପାଳୁଛୁ ଉତ୍କଳ ଦିବସ l

ଉତ୍କଳ ଗୌରବ ସେ ମଧୁ ସୁଦନ

ଆଇନି ଜ୍ଞାନରେ ଥିଲେ ବଳିଆନ l

ଗଢି ଥିଲେ ସେ ଉତ୍କଳ ସମ୍ମିଳନୀ

ଏକାଠି କରିଲେ ଅନେକ ବିନ୍ଧାଣି l

ଉତ୍କଳର ମଣି  ଗୋପ ବନ୍ଧୁ ଦାସ

କରିଥିଲେ ଆମ ସମାଜ ପ୍ରକାଶ l

ବ୍ୟାସ କବି ଆମ ଫକୀର ମୋହନ

ବାଲେଶ୍ୱର ପାଇଁ ଥିଲେ ତ ବିଦ୍ୱାନ l

ପ୍ରକୃତି କବି  ଗଙ୍ଗା ଧର ମେହେର 

ଭାଷା ସାହିତ୍ୟରେ  ଅନେକ ସୁଧାର l

ଭକ୍ତ କବି ଆମେ  କରି ଥିଲେ ବୋଧ

ରଚି ଥିଲେ ଜ୍ଞାନ ଦେଇ ବର୍ଣ୍ଣ ବୋଧ l

ମଧୁ ସୁଦନ ରାଓ ଚିର ନମସ୍ୟ

ରାଧା ନାଥ ରାୟ କବିତା ଭବିଷ୍ୟ l

ଲେଖନୀ ଚାଲିଲା ଓଡିଆ ଭାଷାର

କାବା ହୋଇଗଲା ବଙ୍ଗ ଓ ବିହାର l

ଛାଡ଼ ଛାଡ଼ ଆମ  ଓଡ଼ିଆଙ୍କ ଛୁଟି

ରହି ପାରିବୁ ନି  ଆମେ ତୁମ କତି l

ଭାଷା ସାହିତ୍ୟରେ ଆମେ ବଳିୟାନ

ଜଗାର ସଂସ୍କୃତି   ରଖିବୁ ତା ମାନ l

୧୯୩୬ ମସିହା   ଏପ୍ରିଲ ପହିଲା

ଆମ ଦେଶ ନାମ ଓଡିଶା ହୋଇଲା l

ଜୋଅନ ଅଷ୍ଟିନ ଇଂରେଜ ଜାତିର

ପ୍ରଥମେ ହୋଇଲେ ଆମ ଗଭର୍ଣ୍ଣର l

କୃଷ୍ଣ ଚନ୍ଦ୍ର ଦେବ କଲେ ଆମନ୍ତ୍ରଣ  

ପ୍ରଧାନ ମନ୍ତ୍ରୀରେ ପାଇଲେ ସମ୍ମାନ l

ପରାଧୀନ ଦେଶେ ସ୍ୱାଧୀନ ଓଡିଶା

ଉତ୍କଳ ଯୋଦ୍ଧାର ଯୁଦ୍ଧରେ ଅହିଂସା l

ଶୁଣିଲେ ଲାଗୁଛି ସତେତ ଚକିତ

କିପରି କରିଲେ ତାକୁ ପ୍ରତିହତ l

ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ବୀର ପ୍ରସବିନୀ

ଭରିଛନ୍ତି ଶାନ୍ତି  ଦିବା ଓ ରଜନୀ l

ଧନ୍ୟ ଧନ୍ୟ ତୁମେ ଉତ୍କଳର ଯୋଦ୍ଧା

ହେ ଚିର ନମସ୍ୟ  ଆମର ପୁରୁଦ୍ଧା l

ବୋହୁଛି ଦେହରେ ତୁମର ସେ ରକ୍ତ 

ଉତ୍କଳେ ଓଡ଼ିଆ ତୁମ ପାଇଁ ଶକ୍ତ l

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ତୁମ  ରହିଥାଉ ମାନ

ତୁମ ପାଇଁ ଆଜି  ଉତ୍କଳ ମହାନ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational