Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

3  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

କଟର କେଁ

କଟର କେଁ

1 min
208



ଶ୍ରାବଣ ମାସରେ ଝିମି ଝିମି ବର୍ଷା

    ଘୋଟିଛି ମେଘ ଅନ୍ଧାର

ସାରୁ ଗଛ ମୂଳେ ବେଙ୍ଗ ଓ ବେଙ୍ଗୁଲି

    କରୁଛନ୍ତି କେଁ କଟର ।


ବେଙ୍ଗୁଲିକୁ ଚାହିଁ କହୁଅଛି ବେଙ୍ଗ

   ସାରୁ ଗଛ ପତ୍ର ତଳେ

କେଡେ ଚମତ୍କାର ତୋଳିଛି ଦଇବ

   ଛତା ଆମରି ମୁଣ୍ଡରେ ।


ଆମେ ସାହୁକାର ଜଳସ୍ଥଳ ବାସୀ

   ଉଭୟଚର ପରାଣୀ

କୀଟ ଓ ପତଙ୍ଗ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏ ମେଦିନୀ

   ଭରପୂର ପେଟପାଣି ।


ଝଡ଼ି ଓ ବରଷା ହୋଇଲେ ଅଧିକ

   ପୂରେ ଗଡିଆ ପୋଖରୀ

କୋଳାହଳେ ଆମେ ଆନନ୍ଦ ମନରେ

  ଦିଅନ୍ତି ସଂସାର ମେଲି ।


ତୁମେ ରଜା ହୁଅ ମୁଁ ହୁଏ ରାଣୀ

   ଥାଟବାଟ ପାଟ ପ୍ରଜା

ଆମେ ରଡ଼ି ଦେଲେ କମ୍ପଇ ମେଦିନୀ

   କୁହ କେଡେ ସତେ ମଜା ।


ଆମ ବାହାଘରେ ଘଡଘଡି ଶବ୍ଦେ

  ବାଜଇ ବାଇଦ ବାଜା

ଜାଳଇ ବିଜୁଳି ଆଲୋକ ରୋଷଣୀ

  ସବୁଜିମା ସାଜସଜ୍ଜା ।


କହେ ବେଙ୍ଗ ରଜା ଆହେ ଭାଗ୍ୟବାନ

  ଆମ ଖେଳା କୁଦା ଡିଆଁ

ସବୁକିଛି ନୁହେଁ ଆମରି ଅଧୀନ

  ବିଚିତ୍ର ଏଇ ଦୁନିଆଁ ।


କାଳସର୍ପ ପରି କୁଟିଳ ସମୟ

  ଝପଟି ଆସଇ ମାଡ଼ି

ଗିଳିଦିଏ ଜୀବ ଜଗତ ପରାଣ

  ପାରେ ନାହିଁ କିଏ ଏଡି ।


ପାଣିର ଫୋଟକା ପରାଏ ଜୀବନ

  ଛାଇ ଆଲୁଅର ଖେଳ

ସୁଖ ଆଉ ଦୁଃଖ ମାନସିକ ସ୍ଥିତି

  ବେଗ ଗତି ନୁହେଁ ସ୍ଥିର ।


ଆଜି ସାହୁକାର କାଲିକୁ ଫକୀର

   କିଏ ବଡ଼ ଅବା ସାନ

ହଜିଗଲେ ପ୍ରାଣ ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ

   ପଞ୍ଚ ତତ୍ତ୍ୱେ ପ୍ରାଣୀ ଲୀନ ।


ବୃଥା ରାଜପଦ ଗର୍ବ ଅହଙ୍କାର

   ନ ବାନ୍ଧୁ ଅଳିଆ ବସା

କୃପାର ସାଗର ପରମ ଈଶ୍ଵର

   ପାଦପଦ୍ମ ସା ଭରସା ।

  -----------------------


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational