Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

3  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

ଜୟ ଜୀବନ

ଜୟ ଜୀବନ

1 min
162



ମହାନୁଭବ ହେ ମହାନ କରଣ

ହୃଦୟେ ଭରିଛ ଷୋହଳ କଳା

ନିଇତି ଭୁଞ୍ଜୁଛ ଷାଠିଏ ପଉଟି

ଶ୍ରୀ ନଅରେ ହୋଇ ଏକୋଇ ବଳା ।


ମତ୍ତ ଗଜ ପରି ହଲି ଝୁଲି ଚାଲି

କରୁଛ ମଉଜେ ଦେବ ସ୍ନାହାନ

କାନ୍ଦୁଛି ଭକତ ଘରେ ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ

ନ ଶୁଣ କାହିଁକି ହେ ଭଗବାନ ।


ଅସ୍ତିତ୍ବ ତୁମର ପ୍ରଶ୍ନବାଚ୍ଚୀ ଆଜି

ସଂସାର ଅସାର ଅରାଜକ

ମିଛ ମାୟା ମୋହେ ଆଚ୍ଛନ୍ନ ମଣିଷ

ଲୋଭଗ୍ରସ୍ତ ବଡ଼ ଅଲାଜୁକ ।


ତୁମ ଦୁଆରରେ ହାତୀ ଘୋଡା ସିଂହ

ଆରକ୍ଷୀ ବିଜୟ ଜୟ ପହରା

ମାଛି ପଡ଼ିଗଲେ ହୁଏ ନବଖଣ୍ଡ

କାଇଦା ଅଜବ ଝୁଲୁଛି ତାଲା ।


ନାମ ବହିଅଛ  ଶ୍ରୀ ଜଗନ୍ନାଥ

ଶ୍ରୀ କ୍ଷେତ୍ର ବୈକୁଣ୍ଠେ କରୁଛ ଲୀଳା

ଭୋକରେ ଗରୀବ ମରୁଛି କାହିଁକି

ଆଖିରୁ ଶୁଖୁନି ଶ୍ରାବଣ ଧାରା ।


ପୁରସ୍ତମ ଧାମେ ଚତୁର୍ଦ୍ଧାମୂରତି

ବିଜେ ମଣିରତ୍ନ ସିଂହାସନେ

ପହଣ୍ଡି ବିଜୟେ ଚଳେ ନନ୍ଦିଘୋଷ

ବସିଛ ନୀରବେ ଆଜି ମଉନେ ।


ତୁମେ କାଳାତୀତ  ଅତୀତ ଭବିଷ୍ୟ

ସୁନ୍ଦର ସବୁଜ ବର୍ତ୍ତମାନ

ତୋ ବିନା କାଳିଆ  ସାହା କିଏ ନାଥ

ଅରକ୍ଷ୍ୟ ଜୀବନ ମୂଲ୍ୟହୀନ ।


ସ୍ୱଚ୍ଛନ୍ଦେ ସ୍ୱସ୍ତିକେ  ଆବର୍ତ୍ତୁ ସଂସାର

ଦୂର ହେଉ ରୋଗ ଦୁଃଖ ଭୟ

ରଥ ପଥ ଭବ ସ୍ୱଚଳ ଚଞ୍ଚଳେ

ଜୟ ଗାନ ହେଉ ଜୀବନର ।

......


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational