Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational

ଜୟ ମା' ଶାରଳେ

ଜୟ ମା' ଶାରଳେ

1 min
141


ଜୟ ମା' ଶାରଳେ ପୂଜା ତୋ ଉତ୍କଳେ  

   ଶାରଦା ବରଦା ତୁହି l

ବିଶ୍ୱବନ୍ଦ୍ୟା ମାତା ତୁହି ଆଦି ମାତା 

  ବାଗ୍ଦେବୀ କଲ୍ୟାଣମୟୀ ll


ମାଆଲୋ ବାଗ୍ଦେବୀ ତୁହି ବାକ୍ୟଦେବୀ 

   ତୋହର କରୁଣା ବଳେ l

ଦିବ୍ୟ ଦର୍ଶୀ ଅନ୍ଧ ମୂକ ବାକ୍ୟ ବଦ୍ଧ 

   ପଥର ଭାସଇ ଜଳେ ll


ପଙ୍ଗୁ ଲଂଘେ ଗିରି ଶିରି ହତ ଶିରି 

  ଲଭେ ପାଇ ତୋ ଆଶିଷ l

ରହି ଥାଏ ଦୂରେ କାଳ ଭୟ ବାରେ 

  ନାମ ମହିମା ଅଶେଷ ll


 ତୁ ବିଦ୍ୟା ଦାୟିନୀ ବର ପ୍ରଦାୟିନୀ 

  ତୁହି ମାଆ ବୀଣାପାଣି l

ମରାଳ ବାହିନୀ ବିଶ୍ୱ ଠାକୁରାଣୀ 

  ତୁହି ମା କବି ଜନନୀ ll


କବି କୋବିଦଙ୍କ କଣ୍ଠେ ବସି ମାତ 

  କରିଥାଉ ତୁହି ଖେଳା l

ତୋ ପ୍ରସାଦ ବଳେ ମୂର୍ଖ ସିଦ୍ଧେଶ୍ୱର 

  ଆଦିକବି ବୋଲାଇଲା ll


ବାଣୀପୁତ୍ର କବି ଶ୍ରୀ ଶାରଳା ଦାସେ 

  କହିଦେଲୁ ଶାସ୍ତ୍ର ମାନ l

କେତେ କେତେ ଗ୍ରନ୍ଥ ଶ୍ରୀମହାଭାରତ 

  ଲେଖିଲେ ଧରି ଲିଖନ ll


ଝଙ୍କଡ଼ ବାସିନୀ ଝଙ୍କାର ରାଗିଣୀ 

  ଝଙ୍କୃତ କନକ ପୁରେ l

ଝର ଝର ଝରେ ଝର୍ଝର ନାଦରେ 

 ପୂଜା ତୋ ବେଦ ମନ୍ତ୍ରରେ ll


ଜୟ ଖିଳରାଣୀ କେଶରୀ ବାହିନୀ 

  କାବ୍ୟକଳା ଠାକୁରାଣୀ l

ସଙ୍କଟା ବିକଟା ତୁହି ମହୋତ୍କଟା 

  ନମସ୍ତେ ବିଶ୍ୱ ଜନନୀ ll


ନମଃ ନାରାୟଣୀ ଭୈରବୀ ଶିବାନୀ 

  ପରମ ବୈଷ୍ଣବୀ ତୁହି l

ଜୟ ବାଣୀ ବୀଣା ପୁସ୍ତକ ଧାରିଣୀ 

  ନମସ୍ତସୈ ମହାମାୟୀ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational