Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BULU BEHERA

Classics Inspirational Children

3  

BULU BEHERA

Classics Inspirational Children

ଉତ୍କଳ ମାଟିର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

ଉତ୍କଳ ମାଟିର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

1 min
214


ଉତ୍କଳ ମାଟିର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

               ଭବେ ଯାହାକୁ କହନ୍ତି,

ଆଜାଦ - ହିନ୍ଦ- ଫୌଜର ମୁଖ୍ୟ ଭାବେ

                ଯିଏ ନେତୃତ୍ୱ  ନିଅନ୍ତି 

ସେ ପରା ଜଣେ ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀ

               ଆଜି ତାଙ୍କର ଜୟନ୍ତୀ l


 କଟକ ଜିଲ୍ଲାର ଓଡ଼ିଆ ବଜାରେ

               କୋଳମଣ୍ଡନ କରନ୍ତି,

1897 ଜାନୁୟାରୀ ତେଇଶୀକୁ

               ଆଡମ୍ବରରେ  ପାଳନ୍ତି  

ସର୍ବ ଭାରତୀୟ ସ୍ତରରେ ଏହାକୁ

             ନେତାଜୀ ଜୟନ୍ତୀ କହନ୍ତି l


ସ୍ୱାଧୀନଚେତା, ମୁକ୍ତିକାମୀ ନେତା ସେ

                 ସଭିଏଁ ତାଙ୍କୁ ଜାଣନ୍ତି,

ଇଂରେଜୀ ସହ କରି ବିଦ୍ରୋହ

                ଛଦ୍ମ ବେଶେ ଲୁଚି ଯାନ୍ତି

ଅଦ୍ୟାବଧି ସିଏ ଜୀବିତ ନା ମୃତ

            ଏ କଥା କେ ଜାଣି ନାହାନ୍ତି l


ତାଙ୍କୁ ପାଇ ଆମେ ଉତ୍କଳବାସୀ

               ନିଜକୁ ଧନ୍ୟ ମଣନ୍ତି,

ତାଙ୍କ ପରି ଆମେ ଦିନେ ଯେ ହୋଇବା

               ରାଣ ପକାଇ କହନ୍ତି 

ଗାଇବାରେ ନିତି ତାଙ୍କରି କିରତୀ

               ଯେତେ ସବୁ  କରିଛନ୍ତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics