Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯМ╣рмдрнБрморнЗ рмд рм╕рнБрмирнНрмжрм░ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмдрнБрморнЗ рмд рм╕рнБрмирнНрмжрм░ ЁЯМ╣

1 min
175


рм╕рм░рмЧрнЗ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рморм░рнНрмдрнНрмдрм░рнЗ рм╕рнБрмирнНрмжрм░

    рмдрнНрм░рм┐рмкрнБрм░рнЗ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм╣рм░рм┐.

рмдрм╛ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмкрмгрнЗ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрнЗрм╣рм┐ рмЬрмгрнЗ

     рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрнЗрм╣рм┐ рмдрм╛рм░ рм╕рм░рм┐.

рм╕рнЗрмд, рмнрмХрнНрмдрммрмирнНрмзрнБ рмжрмЗрмдрм╛рм░рнА. l0l


рм╢рнНрнЯрм╛рморм│рм░ рмХрм╛рмирнНрмдрм┐ рммрм┐рм░рм╛рмЬрм┐рмд рмжрнЗрм╣рнЗ

    рм╕рнНрморм┐рмд рм╕рнНрморм┐рмд рм╣рм╛рм╕рнНрнЯ рморнБрмЦ.

рмЪрм░рнНрмдрнНрмдрнБрм╣рм╕рнНрмдрнЗ рмкрнНрм░рмнрнБ рмЪрм░рнНрмдрнНрмдрнБрмЕрм╕рнНрмдрнНрм░ рмзрм░рм┐

    рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐рм░рнЗ рммрм╛рмгрнНрмЯрмирнНрмдрм┐ рм╕рнБрмЦ.

рмЕрмжрнНрмнрнБрмд рмХрм░рнНрмдрнНрмдрм╛ рм╕рнЗ рмЕрмжрнНрмнрнБрмд рммрм┐рмирнНрмзрм╛рмгрм┐

    рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рмд рм╕рммрнБ рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░рм┐. l1l


рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░рм┐ рмЖрмжрнЗрм╢рнЗ рмЖрмдрмпрм╛рмд рм╣рнБрмП

    рм╕рнВрм░рнНрмпрнНрнЯ рмЪрмирнНрмжрнНрм░ рмЧрнНрм░рм╣ рмдрм╛рм░рм╛

рм╢рнАрмдрм│ рм╕рморнАрм░ рммрм░рм╖рм╛рм░ рмзрм╛рм░

    рм▓рнЗрм▓рм┐рм╣рм╛рми рмЕрмЧрнНрмирм┐ рмЬрнНрн▒рм╛рм│рм╛.

рммрм╕рнБрмирнНрмзрм░рм╛ рморм╛рмдрм╛ рм╣рм╕рм┐ рмЙрмарнЗ рм╕рмжрм╛

    рмкрм╛рмЗ рмкрм░рм╢ рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░рм┐. l2l

    


Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Inspirational