Reeta aparajeeta Mohanty

Abstract

4.5  

Reeta aparajeeta Mohanty

Abstract

ତମେ ସିଏ ନୁହେଁ -ରୀତା ଅପରାଜିତl

ତମେ ସିଏ ନୁହେଁ -ରୀତା ଅପରାଜିତl

1 min
348


ତମେ ସିଏ ନୁହେଁ ବୋଲି ଜାଣିଥିଲି

ତଥାପି କାହିଁକି କହିଦେବାକୁ ଇଚ୍ଛା କଲି

ଅନେକ ଦିନରୁ ସାଇତା କଥା

ଅନେକ ଇତିହାସ ଅତୀତ ର ପୃଷ୍ଟl

ତୁମ ଆଗେ ଖୋଲି ବସିଲି

ଯାହା କେବେ କାହା ଆଗରେ

କହିବାର ନଥିଲା

ସବୁ ଶୁଣି ମତେ ଟିକେ ଚାହିଁ

ସମୟର ସ୍ରୋତରେ ତମେ ହଜିଗଲ

ଆମ ସମ୍ପର୍କ କଣ ଏମିତି କଣ

ଏମିତି ଛିଦିଯିବାର ଥିଲା ,

ମନରେ ଅନେକ ପ୍ରଶ୍ନ ଆଖିରେ ଅନେକ ଦ୍ୱନ୍ଦ

ତମେ ପୁଣି ଫେରିବ

ନା ମୋ ଜୀବନ ରୁ ଏମିତି ଚାଲିଯିବ

ଯେମିତି ତମେ ଆସିଥିଲ

ହଟାତ ଅଚାନକ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract