Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyabati Swain

Inspirational

4  

Satyabati Swain

Inspirational

ତାଳ ଗଛେ ବାନ୍ଧେ ବସା

ତାଳ ଗଛେ ବାନ୍ଧେ ବସା

1 min
6


ମଣିଷ

ବ୍ୟସ୍ତ 

ବିବ୍ରତର କଣ୍ଢେଇ;

ସ୍ୱାର୍ଥପର 

ନିଜ ସୀମିତ ପୃଥିବୀ

ତେଲ ଲୁଣ ଚିନ୍ତା

ଆର ପାରେ ଅପେକ୍ଷା କରେ ଏକ ନଈ।


ଅଭିମାନିନୀ

ଅତି ଆପଣା ହୃଦୟ ପାଖେ;

କହି ପାରେନି

କିଛି ଅବ୍ୟକ୍ତ

ଡେଣା କଟା ପ୍ରଜାପତି

ନିଇତି ଉଡେ କିନ୍ତୁ ଝରକା ସେପାଖେ।


ସମୟ 

ନିଷ୍ଠୁର

ବୁଝେନାହିଁ

ମନ କି ମାନ;

ବହଳେ ଅନ୍ଧାର

ଦରନିଦ ସ୍ୱପ୍ନ

ବିଳାପେ  ନିଃଶବ୍ଦେ 

ଅଣ୍ଡାଳେ ଜଣେ ନିହାତି ଆପଣା ପଣ।।


ଅଂକେଇ

ବଙ୍କେଇ

ଘନ ଅରଣ୍ୟ ମଧ୍ୟେ

ପଡିଛି କେଜାଣି କୁଆଡକୁ ରାସ୍ତା;

ଚାଳିବାରେ

ଖୁସି କମ୍ ବେଶୀ

ଗହୀର ବିଲର ସ୍ଵନ କରେ ଆକ୍ତାମାକ୍ତା।


ତେବେ ବି ବାଇଆ

ଆଶାରେ 

ତାଳ ଗଛେ ବାନ୍ଧେ ବସା;

ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ଉସକାନ୍ତି

ମୋହ ହାତ ଛନ୍ଦେ 

ବେକ ଚାରିପଡ଼େ

ଗାରେଇ ହୋଇଯାଏ

ଭେକ ଭୋକ ଭୁଗୋଳର ନକ୍ସା।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational