ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଭାରତ
ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଭାରତ
ଯେ ଥିଲା ଦିନେ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଚଢେଇ
ଉଡି ବୁଲୁଥିଲା ତା ଡେଣା ବାଡେଇ
ସେଇ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ରତା ଆଜି କାହିଁ ?
ଗୀତ ଗାଇବା ତ ଦୂରର କଥା
କଥା ପଦେ କହୁନାହିଁ ।
ଯେ ଥିଲା ଦିନେ ଶାନ୍ତିର ପ୍ରତୀକ
ସତ୍ୟର ପ୍ରତୀକ ,
ଜନ୍ମିଥିଲେ ଯହିଁ ଗାନ୍ଧୀ ଓ ଅଶୋକ
ସେଇ ଶାନ୍ତି ଆଜି କାହିଁ ?
ସେଇ ସତ୍ୟ ଆଜି କାହିଁ ?
ଚାରିଆଡେ ଖାଲି ଅସତ୍ୟ ,ଅଶାନ୍ତି
ସତ୍ୟ ଓ ଶାନ୍ତିର ବାର୍ତ୍ତା ନାହିଁ ।
ଯେ ଥିଲା ଦିନେ ପୁଣ୍ୟ ପବିତ୍ର ଭୂଇଁ
ଗଢିଉଠିଥିଲା ଯହିଁ କାରୁ କୋଣାର୍କ
ପୁରୀ ମନ୍ଦିର ଆଉ ଲିଙ୍ଗରାଜ
ସେଇ ପବିତ୍ରତା ଆଜି କାହିଁ ?
ଜନ୍ମିଥିଲେ ଯେ ବୀର ପୁତ୍ର ତାର
ଆଉ କି ଜନ୍ମିବେ ନାହିଁ ?
ତାଙ୍କ ବିନା ଆଜି ଶୂନ୍ୟ ଏ ଭାରତ
ଶୂନ୍ୟ ଏ ପବିତ୍ର ଭୂଇଁ ।
ରୋଜା ପଣ୍ଡା
ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ
ନେତାଜୀ ନଗର,ମଧୁପାଟଣା
କଟକ-୭୫୩୦୧୦
Email-roja.saumya@gmail.com